Koordynatorka / Coordinatrice
dr Katarzyna Woźniak
e-mail: katarzyna.wozniak3@uwr.edu.pl
tel.: (+48) 71 375 27 04
W roku akademickim 2020/2021 kontakt telefoniczny za pośrednictwem aplikacji MSTeams w godzinach dyżuru.
Konsultacje w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021: środy i piątki, 8:45-9:45
REKRUTACJA DODATKOWA NA WYJAZDY W ROKU AKADEMICKIM 2021/2020
W roku akademickim 2020/2021 wyjazdy Erasmus+ nie zostały zawieszone.
W tej chwili jest możliwość zapisania się na wyjazdy w semestrze letnim 2020/21 (są jeszcze miejsca). Możliwość ta zależy w dużej mierze od dat zgłoszeń obowiązujących na różnych uczelniach. By wziąć udział w rekrutacji, proszę przesłać na mój adres mailowy skan dokumentów rekrutacyjnych (takie same, jak w przypadku rekrutacji na rok 2021/2022).
Proszę wziąć pod uwagę, że we Włoszech zajęcia w większości odbywają się zdalnie.
Wszystkie wyjazdy są obsługiwane w nowej bazie Biura Współpracy Międzynarodowej, https://international-applications.uni.wroc.pl/.
ROZLICZENIA WYJAZDÓW W ROKU AKADEMICKIM 2021/2020
Przed udaniem się do koordynatora w celu zaliczenia semestru Erasmus+ koniecznie zapoznaj się z zasadami rozliczania wyjazdów (w regulaminie znajdującym się poniżej).
Wszystkie formalności związane z rozliczaniem wyjazdów Erasmus+ załatwiamy w tym roku akademickim zdalnie (dokumenty proszę przesłać na adres mailowy koordynatorki w formie skanów, tak samo mogą też być dostarczone do dziekanatu Wydziału Filologicznego).
Dokumenty:
- zasady rozliczania wyjazdów
- wyciąg z Transcript of Records (do rozliczenia wyjazdu u Koordynatora Instytutowego).
REKRUTACJA NA WYJAZDY W ROKU AKADEMICKIM 2021/20
Komunikat Dziekana, Regulamin wyjazdu i warunki rekrutacji:
- Komunikat nr 4/2017 Dziekana Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 25 października 2017 r. w sprawie zasad wyjazdów studentów Wydziału Filologicznego w ramach programów Erasmus+ Studia i Erasmus+ Praktyki
- szczegółowe warunki udziału, REGULAMIN rekrutacji na wyjazdy w ramach programu Erasmus w roku akademickim 2021/22.
Termin składania dokumentów: skany dokumentów należy przesłać na adres mailowy koordynatorki do 26 lutego 2021 roku.
Dokumentacja powinna zawierać (dokumenty w języku polskim):
- CV (tabelaryczne),
- podanie o przyznanie stypendium (wzór podania) z wyszczególnioną listą 3 jednostek w kolejności od najbardziej pożądanej (spis uczelni poniżej),
- zaświadczenie z dziekanatu o średniej z toku studiów (ze wszystkich dotychczas zaliczonych semestrów) lub wydruk z USOS wszystkich ocen od momentu rozpoczęcia studiów. W przypadku dołączania wydruku z USOS, kandydat samodzielnie oblicza średnią arytmetyczną z tych ocen. W przypadku modułów należy wziąć pod uwagę jedynie oceny z całego modułu i pominąć oceny z jego komponentów. Średnią należy wpisać na wspomnianym wyżej formularzu podania,
-
oświadczenie dot. wcześniejszych wyjazdów (kapitał mobilności) (wzór oświadczenia).
Ważne daty:
- do 26 lutego 2021 – przesłanie dokumentów na adres mailowy koordynatora: katarzyna.wozniak3@uwr.edu.pl,
- do 1 marca 2021 – ogłoszenie wyników rekrutacji na stronie internetowej IFR, zakładka Erasmus => Italianistyka, oraz przyznanie przez koordynatora miejsc wyjazdu na usosweb,
- 02-03.03.2021 – akceptacja przez kandydata w systemie USOS przyznanego wyjazdu,
- 05.03.2021 – przekazanie przez Koordynatorkę listy wyjazdów i protokołu z rekrutacji do BWM,
- do 12.03.2020 – studenci zakładają indywidualne konta na stronie BWM, pobierają formularz zgłoszeniowy i przesyłają podpisany skan do Koordynatora a następnie z podpisem koordynatora przesyłają skan do BWM.
Dokumenty do rozliczenia wyjazdu:
REKRUTACJA NA PRAKTYKI
Rekrutacja na wyjazdy na studia w roku akademickim 2021/2022 odbędzie się w okresie od grudnia 2020 do wyczerpania budżetu na wyjazdy. Wyjazdy w ramach roku akademickiego mogą zostać zrealizowane w okresie od 1.06.2021 do 30.09.2022.
Szczegółowe warunki udziału i rekrutacji na praktyki w ramach programu Erasmus+.
Wszystkie formalności związane z rozliczaniem wyjazdów Erasmus+ załatwiamy w tym roku akademickim zdalnie (dokumenty proszę przesłać na adres mailowy koordynatorki w formie skanów).
Dokumenty:
- CV (tabelaryczne)
- zaświadczenie z dziekanatu o średniej z toku studiów (ze wszystkich dotychczas zaliczonych semestrów) lub wydruk z USOS wszystkich ocen od momentu rozpoczęcia studiów. W przypadku dołączania wydruku z USOS, kandydat samodzielnie oblicza średnią arytmetyczną z tych ocen. W przypadku modułów należy wziąć pod uwagę jedynie oceny z całego modułu i pominąć oceny z jego komponentów. Średnią należy wpisać na wspomnianym wyżej formularzu podania
- Letter of acceptance ( potwierdzenie od instytucji przyjmującej) – wzór na stronie BWM)
- list motywacyjny zawierający uzasadnienie wyjazdu
- potwierdzenia osiągnięć (naukowych, kulturalnych), działalność w kołach naukowych itp. (kserokopie)
- kserokopia certyfikatu językowego (w przypadku nie uczestniczenia w rozmowach kwalifikujących prowadzonych przez SPNJO)
- oświadczenie dot. wcześniejszych wyjazdów (kapitał mobilności) (wzór oświadczenia)
- zgoda na Indywidualną Organizację Studiów w przypadku wyjazdu podczas trwania semestru.
AKTUALNE UMOWY BILATERALNE (lista do pobrania)