Termin rejestracji i składania wniosków on-line dla kandydatów na studia I stopnia (licencjackie) i studiów jednolitych magisterskich oraz studentów i doktorantów starszych lat studiujący w trybie stacjonarnym i wieczorowym: 16–23 lipca 2014 roku.
INSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKU ON-LINE O ZAKWATEROWANIE W DOMU STUDENCKIM:
Krok 1: wejdź na stronę www.rejestracja.ds.uni.wroc.pl
Krok 2: wypełnij formularz rejestracyjny i naciśnij przycisk „Wyślij”
Krok 3: na podany adres mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji: automatycznie wygenerowane indywidualne hasło oraz link do aktywacji konta (sprawdź folder SPAM!)
Krok 4: aktywuj konto, klikając na przesłany link, wpisując login (swój adres mailowy) i wygenerowane hasło. Następnie kliknij „Zaloguj”
Krok 5: wypełnij wniosek, upewnij się, że wszystkie wprowadzone dane są poprawne. Następnie kliknij „Wyślij”
Krok 6: na podany adres mailowy automatycznie zostanie przesłane potwierdzenie złożonego wniosku (sprawdź folder SPAM!)
WAŻNE: Potwierdzenie złożonego wniosku jest podstawą do odwołania. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia złożonego wniosku, skontaktuj się z Działem Spraw Studenckich przed zakończeniem terminu rejestracji wniosków: sprawystudenckie@uni.wroc.pl, wyjaśniając sprawę i podając swoje imię, nazwisko i adres mailowy wykorzystany podczas rejestracji i logowania.